CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

reede, 7. detsember 2007

Minut ja 60 sekundit on ühepikkused

Olen jälle siin.
Huumoriteooriad on juba unenägudes, aga õnneks ka töö edeneb. Tegin endale lõpuks rahvusraamatukogu kaardi. Viimasel õppeaastal, enne viimast semestrit :) Aga kasu oli sellest kohe kuhjaga, sest pääsesin ligi ühele väga heale ajakirjale, mis minu seminaritöö koha pealt on ülioluline. Seega olen praeguse seisuga isegi plussis, mis on tempot arvestades väärt tulemus.

Muudest asjadest.
Sel nädalal pole toimetusse jõudnud. See ei ole hea, sest mida rohekm ma maha jään, seda raskem on hoo pealt jälle peale hüpata. Aga õnneks on veel alla kuu jäänud ja siis saan tõsisemalt tegeleda sellega, mida olen ammu teha tahtnud.

Jõulukuu kohta võiks sel aastal öelda, et imelikul kombel ei olegi pühade tulek linna mind veel marru ajanud. Sel aastal tundub kuidagi rahulikum see jõulueelne rabelemine. See on hea.

Vändrasse pole ikka jõudnud. Loodetavasti varsti.

0 kellegi teise oma: