CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

kolmapäev, 5. märts 2008

Positiivsust

...süstib tänane päev. Kuigi on külmavõitu, (ikkagi mingi -1) siis päike paistab vahelduva eduga ja on muidu kena. Kevad tahab peale tulla ja see tekitab mõnusa ootuse tunde.

Tahaks kohe mitte midagi teha. Selgituseks, et ega ma muidugi ka negatiivsel päeval suurt midagi ei tee, aga täha tahaks kohe eriti mitte teha.

Mitte midagi tegemine tuletab mulle meelde üht lugu, mida ma oma BT jaoks kuskilt lugesin. Ameerikas oli keegi farmer, kes oli väga uhke, et ta erineb teistest ja ei kasvata üht vilja, mis teiste farmerite seas populaarne oli, mille peale valitsus premeeris teda mingi rahasummaga selle eest, et ta seda vilja ei kasvata, mille peale farmer ostis saadud raha eest maad juurde, et rohkem seda vilja mitte kasvatada.

See lugu ei läinud nüüd otseselt teemasse, aga lõbus ikkagi. Ameerika on mõtlevate inimeste maa.

Nüüd varsti tööle, kus ma olen siiski sunnitud midagi tegema.

2 kellegi teise oma:

Mirjam ütles ...

Siin hetkel -17 kraadi külma ja lumi kurguni:) Puhkan edasi ja kogun õnnemolekule (ja sinikaid). Näeme varsti!

kuuno ütles ...

Tead sa vendi indiaanlasi: Vali Tuul ja Vali Dool. Mulle tulid nad meelde seoses su postituse alguses figureeriva härraga Tänane Päev, kes endale positiivsust süstib.

Aga see selleks,
mulle tuli veel üks vana kohvikuanekdoot meelde kus klient küsib kohvi ilma kooreta ning kelner vastab, et koor on neil kahjuks otsas ehk soovite kohvi ilma suhkruta.

Aga see ka selleks,
või miskiks muuks.