CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

neljapäev, 11. september 2008

Lihtne elu

Lugesin korra eelmist postitust ja leidsin, et kuna seal üheski lõigus midagi huvitavat ei ole, siis lisaks ühe asja veel.

Nimelt peaks ma homseks otsustama, kas ma tahan pikemas plaanis üritada TÜ ajakirjanduse magistrisse pääseda. Selleks peaks ma selle õppeaasta jooksul ära tegema mõniteist ainepunkti eeldusaineid ja seda eksternina, ehk siis oma kulu ja kirjadega.

Samas ei ole ma kindel, kas ma seda eriala ikka tahan. Osalt raha pärast, osalt muudel põhjustel. Näiteks ei saa ma kindel olla, kas pärast eeldusainete läbimist ma magistrisse üldse pääsen. Raha eest muidugi jälle saab. Ja haridusse ju võiks investeerida...?

Peaksin alustama uut kraaditööd täiesti nullist ja võõral teemal. Ehkki seda tuleks mul ilmselt teha ükskõik millisesse valdkonda suundudes.

Ja kas on mõtet õppida jälle mingit umbluud, seebimulli sarnast ajakirjandust, pigem vist õppida midagi, millest kirjutada tahan.

Teisalt jälle nagu huvitaks...

Saaksin ka aasta vahele jätta, puhata ja siis proovida TLÜs näiteks kommunikatsiooni (mis on järjekordne umbluu muidugi). Või lingvistikat, mis on ilmselt midagi keelelise tuumafüüsika sarnast.

Töö ja pisikese kõrvalt õppimine oleks iseenesest üsna ebamugav, kuigi olen seda ennegi teinud ja hulga suuremas mahus ja saaksin ehk seegi kord hakkama.

Või aitaks üldse õppimisest? Sest kaua võib, niikaua kui end mäletan, on üks kooli vahet jooksmine kogu aeg. Aga haridus võiks ka kasuks tulla, rääkimata enese maailmapildi laiendamisest.

Või näitabki kogu see arutlus, et las too kool pigem olla natuke?

Veel on mõned tunnid aega mõelda...

0 kellegi teise oma: