CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

pühapäev, 12. juuli 2009

Koolimõtted jälle kummitavad

Elan jälle kolm nädalat Tour de France’i ajas. Rattasporti on tõesti väga põnev jälgida, kui teada, mida ja keda vaadata. Ilmselt hakkab põnevus asenduma pettumusega kuskil järgmise nädala keskel, mil usutavasti peaksid hakkama selguma esimesed dopingutarvitajad. Vähemalt varasematel Tour’idel on nii olnud ja ma ei mäleta, et viimastel aastatel oleks mõni Tour puhtalt möödnunud. Seniks aga on lahe.

Mu enda tour de personnel oli vahepeal väikesel puhkusel, sest pärast kordusõppusi ei viitsinud end kuidagi sadulasse ajada, kui välja jätta tööle-koju sõitmine. Ei teagi, miks – lihtsalt väike motivatsioonikriis (mis muide avaldus ka mujal, kui ainult rattasõidus). Nüüd aga on paar ringi jälle tehtud ja tahtmine hakkab tagasi tulema. Rattakompuutri ostmisest ehk 4. maist alates on odomeeter ette kerinud 596 km. Pole küll teab mis palju, aga siiski – ise olen rahul.

***
Muus osas on praegu selline ootamise aeg. Kõigepealt ootan puhkust. Kuna viimasel ajal on teemadel leidmisega mõningaid raskusi ja üldse lähevad asjad sama libedalt, kui saani kruusateel mäest üles lükates. Muidugi on ka helgemaid hetki, aga mitte just liiga palju, seega on puhkus eriti oodatud.

Nagu suvel ikka, kui algab koolidesse sisseastumine, hakkab ka mul ajus end liigutama mingi rakuke ja ajab igasugu koolimõtted pähe. Ma kaalun tegelikult juba teist suve järjest ühte ja sama plaani, mis mulle tegelikult meeldiks, kui ma selle tehtud saaks, kuid on mitu ja suurt Aga. Esiteks peaksin ilmselt ise maksma. Teiseks läheks päris keeruliseks kodune eli, kuna kohe-kohe töötame me mõlemad, Anni ka peagi koolis jälle, nii et Anete peaks ise kasvama nagu nukitsamees.

Samas ma saaksin äkki ära teha eeldusained ja siis oodata juhust, mil sisse astuda, näiteks järgmisel sügisel. Kuid ka see nõuab pisukest rahanutsu. Ja üldsegi ei saa erilisi järeldusi teha enne, kui on selge, mitu ainepunkti on väärt minu praegune töökogemus. Seega ootan, millal mõtted mu peas otsusteks laagerduvad.

***
Paar päeva tagasi oli Annil sünnipäev – palju õnne veel ka tagantjärele :).

2 kellegi teise oma:

E ütles ...

Soovi minu poolt Annile palju õnne tagantjärele. Ma ikka täitsa sooda, elan nagu kuupäevavabalt. Nii hoogus oma koolitöö sõnastiku koostamisega, et ei märganudki, et juulikuu saabus. Ootan teid Vändrasse külla.
Emm, memm ja ämm

Anni ütles ...

Aitäh õnnitluste eest :)