CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

reede, 15. juuni 2007

Catch up

Eksamid on nüüd siis läbi ja tulemused head - üks D ja ülejäänud kõik B-d. Lausa uskumatu kui arvestada, et ma õppimise kõrvalt tööl käisin ja üle viiekümne ületunni tegin. Mul ei olnud esimesel semestrilgi nii head tulemused ja siis oli mul õppimiseks kogu aeg maailmas. Järeldus - pingelises olukorras muutuvad tegevused efektiivsemaks.

Igatahes nüüd on suvi ja on aega teha kõike mida hing ihkab - kui just tööl ei pea olema (mida koguaeg peab). Eriti suuri plaane suveks ei olegi, kui välja arvata lõputud grillimised ja õlletamised ja ringreisid mööda eestit. Kahju on sellest, et peab töö tõttu palju Tallinnas passima. Ega mul töölkäimise vastu midagi ei ole, sest muidu tüütaks puhkamine ära, aga Tallinn pole kõige suvisem koht maailmas.

Mis siis veel? Täna käisin verd andmas. Olin just lõpetamas 36 tunnist vahetust, kui Merilin helistas ja kutsus kaasa. Läksingi. Teades, et tühja kõhuga ja väsinult ei tohi verd anda, siis pugisin söögiplatsil kahekordse helikiirusega ühe burgeri. Väsimuse vastu ei saanud muidugi kuidagi. Õnneks läks meil mõlemal kõik hästi, kumbki kokku ei kukkunud ja teenisime oma punased pastakad auga välja. Lisaboonusena toimus loosimine, kust mul õnnestus võita neli kandilist rosinakuklit ning Merilinil luulekogu. Ma ei hakka neid auhindu siin joonele panema, aga ega rosinasaia vastu ikka ei saa :)


0 kellegi teise oma: