CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

reede, 1. juuni 2007

Ümberpaiknemine

Täna lõpetasin kolimist. Tassisin viimased asjad uude tuppa, viie meetri kaugusele vanast toast. Anni hoiab Annat ja mina müttasin senikaua tolmuimejaga. Viimane pärineb umbes devoni ajastust, seetõttu võttis mul koristamine päris mitu tundi. Kui imeja ära viisin, selgus, et keegi oli vahepeal kolm korda seda otsimas käinud. No aga mul oli ka kaks tuba koristada.

Kui algul tundus uus tuba pisut hullemas seisus kui vana, siis nüüd, kui oma tuttavad asjad on ümber, aknad on puhtad (AITÄH, Anni), siis on täitsa hea siin. Peamine põhjus, miks me siia kolisime, oli see, et siin on rohkem ruumi. Jääb isegi vaba põrandapinda, et pikali visata. Nüüd saab ehk ka külalisi kutsuda - on, kus istuda vähemalt. Mina olen igatahes väga rahul.

Nüüd oleks vaja hakata tegema raamatu analüüsi, mis on viimane kooliasi sel õppeaastal. Nagu näete, ei ole ma eriti tööhoos, nagu ikka. Hea meelega koristaks veel ühe ringi, võibolla vahetaks tapeeti või läheks murukääridega Kadrioru parki pügama. Igatahes õppimiseks mul aega ei ole - nii palju asju vajab nokitsemist. Tegelt eks ma millalgi ikka teen selle analüüsi ära - püüan teha ühe jutiga, siis on valmis ja vsjo.

0 kellegi teise oma: