CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

teisipäev, 19. juuni 2007

Vanainimese heietus

Istun tööl jälle. Väga kiire ei ole, seega saan natuke kirjutada. Eile käisin Kuunoga snookerit mängimas. Ma polnud juba mõnda aega kiid käes hoidnud ja vahepela netis mängimise tagajärjel tõusnud enesehinnaga läks tagasi sinna, kust ta tuli. Laud on suur, pallid väikesed, augud väikesed, kii liiga lühike jne. Neljasõnaga - ma ei oska mängida. Veel.

Vabakale jalutades tuletas Mariann meelde, kui kiiresti aeg ikka läheb. Tal on homme lõpetamine - ülikooli lõpetamine. Mind ootab järgmine aasta sama asi. Alles see oli kui ma ei suutnud ette kujutada gümnaasiumi lõpetamist, nüüd juba ülikool nii kaugel. Kõlab nagu vanainimese jutt. Aga tõesti - kõik läheb järjest kiiremini ja järjest vähem tead ette, mis järgmiseks saab. Mitte midagi ei ole võimalik pikemalt ette planeerida. Mõnes mõttes on see mõnus - ootamatus, üllatused. Aga samas tekitab selline olukord pingeid. Eriti mõnel inimesel:)

Ootan jaanipäeva. Mitte selle pärast, et end pajutibuks juua, vaid sellepärast, et saab sõpru jälle näha ja linnast minema. Naljakas, kuidas suurem osa minu parimaid sõpru on jäänud Vändrasse või läinud kuhugi mujale. Ja need, kes Tallinnasse on tulnud, on leidnud teised sõpruskonnad ning vanade sõpradega saadakse kokku pooljuhuslikult või peale kolmekuulist planeerimist. Ja nii ongi, et Tallinnas polegi mul peaaegu kedagi, kellega käia pubis istumas ja niisama aega veetmas. Eks see vist ongi üks peamiseid põhjuseid, miks mulle linnas ei meeldi.

Nüüd tuli selline sombuse ilma halamine siin kokku. Eks ma teinekord olen lõbusam.

P.S Mariann, sa saad nüüd kommenteerida nii mis tolmab. Ma muutsin vähe settinguid ja asi OK.

7 kellegi teise oma:

Mirjam ütles ...

Kle, vanainemene!
Kui sa suvel enamik aega linnas oled, siis peame ju küll kokku saama! Ma ka tööloom, aga ma arvan, et Sinu jaoks leiab alati aega.
Et saaks lobiseda ja maailma põrgupõhja kiruda;)
Ju!
Või mis arvad?

Urmas ütles ...

Ma arvan, et võiks ju küll.:)

taskurebane ütles ...

Jap, aeg lendab nii mis kole! Nigu reaktiivmootoriga metall-lind vuhiseb mööda.
Ja mida vanemaks saad seda enam mõtled, et : "Pagan, ma tegin varem küll palju, aga ikka on sees selline tühi tunne, et pole veel midagi jõudnud teha!" Kas pole?

Urmas ütles ...

Nii ta on jah. Aga kui järgi mõelda, siis ei peagi ju maailma muutma. Piisab kui enda jaoks midagi teinud oled, võibolla ka teistele midagi. See on oluline.

Anonüümne ütles ...

:D Tänks man!!! ;)
Et siis vanainimese juttu puhudes, ka mina olen suvel ju linnas.... Minni ja Ummi ja Mari võiks ju teha mingi traditsiooni, et käimaõhtu meile ja meie lähisõpradele.... et siis istuks Tallinna eri pubides ja viskaks villast nagu vanadel headel VG aegadel ;)
PS - nii lahe ikka, et ma ka nüüd sõna sekka saan poetada ;)

Mirjam ütles ...

Oo jaa, palun teeme seda!
Ma nii eile igatsesin teid taga. Muide, hirmus jalka isu oli peal...
Mäletate seda aega?;)

Urmas ütles ...

Kuidas saaks mitte mäletada?! Sinu pall on siiani minu juures hotellis:) Ema tegi remonti ja leidis selle üsna lössi vajunult voodi alt:)