CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

neljapäev, 21. juuni 2007

Lõpuralli

Koolilõpuürituste hooaeg algas. Lähematel päevadel on vaja külastada kahte lõpetamist - Anni kasuõe ja minu venna oma. Need toimuvad peaaegu kõige suurema vahemaaga asulates, mis eestis olla saab, aga üritame mõlemale siiski kohale jõuda.

Eilne põhiüritus oli Marianni lõpetamine. Pidu oli kena, baka-Mariann veel kenam. Mul on ta üle siiralt hea meel. Palju õnne veelkord!

Kui ametlik osa läbi sai, otsustasime neljakesi midagi õhtul ette võtta. Kella kaheksa paiku võtsime ette Kuulsaali ja kõige suuremad kuulid, mis seal majas leida on ehk siis mängisime bowlingut. Minu kahe mängukorraga piirduv kogemustepagas ei lubanud saada kõrgemat kohta kui neljas. Aga seegi on hea tulemus, sest poodiumikoht oli käeulatuses :) Igatahes oli lahe, aukudega pallid libisesid hästi, õlled veel paremini.

Et õhtu oli alles noor, hüppasime Patrickusse. Ootamatult sain kõne, et Laura, Erkki, Viljar ja Arendi on teel Tallinnasse. Kui autojuht-Rain oli pehmeks räägitud, maandusid ka nemad Patrickus. Siit edasi läks õhtu juba rutiinselt, st lõbusalt, õlleselt ja jutukalt. Mingil hetkel pani Arendi inimesed ultimaatumi ette ja oli aeg koju minna.

Täna hommikul on täpselt selline tunne nagu oleks eile natuke palju õlut joonud. Ilmselt ma siis jõin natuke palju õlut. Loogiline.

Täna oli Annil töövestlus. Minu tubli musi näitas teistele kandidaatidele nende koha kätte ja napsas töö endale. Uhke olen.

1 kellegi teise oma:

Anonüümne ütles ...

Olen meelitatud :P Ja aitäh, et kohal olid ja aitäh õnnitluste eest!