CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

laupäev, 6. oktoober 2007

Pilkude mäng

Njah...alati ei ole kerge teha otsuseid. Üks valik, mis algul tundub hea ja õige, võib hiljem järgi mõeldes osutuda halvaks ja valeks. Aga olgu otsus milline tahes, alati on see parem kui üldse mitte mingi otsus, ja iga otsus õpetab järgmisi paremini tegema. Aga miks siis ikkagi valesti otsustades tundub, et miks ma loll jälle vale valiku tegin. Eriti halb on see, et valede otsustega ei tee kurvaks ainult iseennast vaid ka teisi, vahel ka seda kõige kallimat. Sellest on kahju.

Aga vahel muutub olukord ka asjade käigus, nii et juhuste kokkulangemise tõttu muutub hea otsus ühtäkki halvaks. Siis on vaene inimlaps täiesti võimetu ja peab olukorrale alistuma ja võtma halvast nii palju kui annab. Sellised olukorrad on eriti masendavad - tahaks ju midagi parandada, aga enam ei anna.

Njah...palun vabandust kui olen kellelegi oma valede otsustega liiga teinud. Ma ju üritan...

Aga muidu on ilus sügis.

3 kellegi teise oma:

taskurebane ütles ...

Njah, vaadates seda sinu mätta otsast võib see tunduda tõesti täiesti vale otsusena. Samas...mõeldes nüüd pisut teisiti...see teine inimene (kle, ma tean küll keda sa mõtled) peaks/võiks aru saam(d)a. Muidugi see kolimine nüüd...jah....keeruline.
Igatahes, kas sa sokid kaasa võtsid?

taskurebane ütles ...

ja pealegi, kes meist ei teeks elus valesid otsuseid? me teeme neid kõik, enamjaolt hetkeemotsioonide mõjul, mõtlemata pikemalt ette!
hea küll, ma olen liiga purjus.
jälle!
aga kle, ära loodagi et ma magama lähen!
keeran aga uue rummi lahti ja...kas telekast tuleb midagi head?

Anonüümne ütles ...

Minu meelest pole sa viimasel ajal ühtki vale otsust teinud. See, et kolimisel jamad olid, ei olnud ju kuidagi sinu otsustega seotud.