CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

teisipäev, 30. oktoober 2007

Toidumaailm

Ega polegi jälle miskit kirjutada tegelt. (Kasutasin seekord Mürakarude koomiksi keelekasutust ehk Mürakarude sotsiolekti).
Asjad, mida ma ei tea:
1) miks viimane kooliaasta ei ole inspireeriv ja tahtejõudu sisendav?
2) miks mul blogikirjutamine nii vaevaliselt edeneb?
3) miks raha alati vähe on?
4) miks laisklemiseks jätkub aega aga asjalikuks tegevuseks mitte?
5) miks ma sellise nimekirja koostasin?

Ja kui veel midagi öelda, siis seda, et ma proovin olla edaspidi parem sõber. Mõtlesin, et polegi viimaste nädalate jooksul ühtegi vändraket ega tallinakat näinud. Eks põhjus on kuskil nendes küsimustes seal neli rida üleval pool.

Päevapoliitikast: Koer tulistas peremeest jalga.
Minu kommentaar: Ma olem alati arvanud, et kass on parem lemmikloom kui koer.

1 kellegi teise oma:

Mirjam ütles ...

proovi jah edaspidi parem sõber olla:)

kui näeme,siis joome...
tead küll!