CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

esmaspäev, 14. juuli 2008

Lapsevanema idüll

Tegin selle kuu esimese postituse juba 1. kuupäeval, lootes, et saan nii kuus kokku rohkem kui neli kirjatükki. Heh, lillegi ma saan. Paar nädalat on jälle lennanud kuhugi ja arvutisse olen saand vaid uudiseid lugema ja tuur dö fraantsi jälgima. No ja blogisid piilun kah vahel.

Täna hommik oli mõnus, kuigi olin sunnitud juba kell 7 ärkama. Anetel oli uni ammu läinud ja see tähendas, et ka Anni polnud juba mitu tundi maganud. Ma siis võtsin prääniku kaenlasse ja läksin kööki.

Panin ta oma uude poollamamistooli, mis ka kiigub kui jõudu rakendada. Seal me siis olime - mina tegin võileibu omale ja jõin teed, Anete õõtsutas end toolis, püüdis mängukaru katki vaadata ja suhtles minuga viipekeeles. Aknast paistis soe hommikupäike, raadiost tulid uudised ja meil oli hea olla. Mõnus.

1 kellegi teise oma:

Anonüümne ütles ...

mõnna:)