CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

teisipäev, 1. juuli 2008

Ajukurdusid silendav meelelahutus

Kirjutasin siin kommentaari ja kuna olen juba sisse loginud, võib selle kuu esimese postituse kah kirja virutada.

Räägiks ühest oma hiljutisest kokkupuutest tõelise ameerika telemeelelahutusega. Kes teab misloom on Oprah? Mina teadsin varemalt vaid niipalju, et tegu on naissoost isikuga, kes on omanimelise üligiga populaarse jutusaatega kokku ajanud hiiglama suure hunniku pappi.

Kuna peres leidub "Seksi ja linna" huvilisi ja olen ka ise kuidagi juhtunud kõiki osi nägema, siis mõtlesime pilgu peale visata ka Oprah' saatele, kus kogu seltskond kohal (seoses esilinastuva filmiga muidugi).

Räägime kõigepealt minu ootustest. Teletoodang määratlusega "jutusaade" tähendab minu jaoks mingeid kindlaid asju - ootan huvitavaid külalisi, soovin väga häid küsimusi (isiklik kiiks mul vist), uut infot pakkuvaid vastuseid ning killukese mõnusat huumorit targa jutu kõrvale.

Räägime nüüd, mis ma Oprah'st sain. Kõik neli tankisti, kellele hiljem lisandus koer (Chris Nothi isikus) ja paraadi juhatav Oprah tegelesid TERVE saate sisulise osa üksteise kiitmisega. Küll oli tore filmimine (mis ilmselt on üsna stressirikas töö), koostöö sujus suurepäraselt (kui tegelikult on osa seltskonnast kapitaalselt tülis) jne.

Oprah ei suutnud moodustada üle kolme lause, mis oleksid lõppenud küsimärgiga. Selle asemel, et vestlust arendada, küttis ta üles juba niigi pikakeste moodi kiljuvat publikut.

Ma ei saanud teada mitte ühtegi fakti, mis oleks mulle olnud uus või huvipakkuv. Ainsatki. Küll aga sain ma teada, et ühe näitleja äkiline digilesbistumine tuli teistele üllatusena, aga nad aktsepteerivad teda, nii paljude erinevate riiete kandmine oli ülivahva ja Chris Noth on tegelikult Mr Bigist üsna erinev.

Miks ma seda siin räägin? Sest ma tõesti loodan, et Eestis ei hakata mitte kunagi tegema nii mittemidagiütlevaid saateid, mis ajavad algul iiveldama ja siis vihale. Kellele on selline tühi kest mõeldud?

Ehk sattusin ma lihtsalt väga halva osa peale, ehk on eelnevad või järgnevad Oprah'd olnud huvipakkuvamad. Ausalt ei ole julgenud proovida.

Aga kui selline ongi Ameerika populaarseim meelelahutus, siis ma saan aru, kuidas Bush rahva sõtta rääkis, kuidas neile õnnestub müüa 8-liitriseid pereautosid ja miks ei sunni isegi kolmas üleujutus neid elupaika vahetama.

Oehh.

2 kellegi teise oma:

Mirjam ütles ...

Muide. Eile täiesti juhuslikult sattusin sama saadet vaatama, kus ta tutvustas inimestele erinevaid Guinnessi rekordite omanikke. Esimeses osas väljus üks neiu tavalisest reisikohvrist ja rahvas oli täiesti hullumas. "Üleloomulikult" painduv neiu tõstis jala ja rahvas kisas. Sinna juurde Oprah ainult ahhetas ja ohhetas, tegi mõne nalja ja lasi neiul paar lauset öelda. Osa lõpuks neiu lahkus koos kohvriga ja O. kilkas veel järele, et kohvri võid endale jätta (?) Ebaviisakus? Ülbus? Puhas rumalus? Igatahes vahetasin kanalit, kuna järgmiseks tuli lavale kümneaastane Austraalia lambakoer. Ja mind isegi ei huvita, millega see võrratu kutsa rekordiraamatusse sai. Ainuke küsimus jäi, kudas O. teda intervjueerida kavatses...

Urmas ütles ...

Järelikult ma siiski ei eksinud Oprah suhtes...täielik eneseimetleja, staarikultuse süvendaja ja sisutühjuse propageerija. Hale.