CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

reede, 27. november 2009

Talla pedaali, Urmas, talla!

Kuna olen mõnda aega otsinud võimalust sügis-talviseks trennitegemiseks, siis käisin eelmisel nädalal MyFitnessis pukki sõtkumas. Neil on praegu miski reklaamikampaania, et ühe korra saab tasuta proovida ükskõik mida. Ma proovisin siis spinninguratast.

Päris rattasõiduga muidugi võrrelda ei saa, aga spinningul on, pean tunnistama, omad eelised. Näiteks see, et üht spetsiaalset kruvi mudides saan endale sisuliselt esimese kategooria tõusu spordisaali tellida ning – ilma ohuta kellegi ees häbisse jääda – üritada mõned minutid karmi tõusu vastu pidada.

Seega saan mängida raskete ja kergemate lõikudega täpselt nii nagu minu arvutitooli soojendamisest vaevatud keha välja kannatab.

Miinuseid on muidugi ka. Esiteks, pean kohe kuhjaga tänama Kuku raadio „Pressiklubi“ meeskonda, sest raadiosaate podcast aitas mul eelmisel teisipäeval 52 minutit kohapeal pedaalide tallamist talutavaks muuta. Edasised kümme minutit kestsid kauem kui ülejäänud treening. Nii mulle näis.

Aga ma kujutan ette, et saalis kerimine oleks koos kaaslas(t)ega hoopis mõnusam kui maanteel. Tuul ei puhu kõrva, autod ei sõida lenksu riivates mööda, maastik ei muutu ootamatult jne. Saalis oleks väga mõnus kellegagi koos lihtsalt üksksõik millest rääkides kas tõusu sõita või siis tasast maad imiteerides cadentsit üleval hoida.

Nüüd pean kellegi lihtsalt ära rääkima.

1 kellegi teise oma:

Mirjam ütles ...

haa, olen ise ka vanas spordiklubis spinningut teinud, võhmatreeninguks suisa asendamatu. tagumik harjus ka ruttu ära. nüüd olen uues klubis ja jooksu peale üle läinud. vahelduseks päris mõnus :)