CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

neljapäev, 23. august 2007

Igast tegemised

Siit tuleb jälle üks postitus. Kas te ikka jõuate need kõik ära lugeda, mis ma siin hoogsalt valmis trükin? Kahtlane.

Igatahes on mul nüüd mõned vabad päevad enne kui algab jälle töö ja kool. Oma suureks üllatuseks sain ma alles täna teada, et kool ei hakka mitte 27ndal augustil, vaid hoopis 3ndal septenbril. Oh seda rõõmu! Nüüd saan tervelt nädala käia tööl ilma koolita! Tegelikult ma väga ei põe, sest üks semester on niimoodi paarisrakendis juba läbitud, ehk saab edaspidi ka hakkama. Muidugi seekord on vaja veel ka kirjutada seminaritöö, bakatöö ja teha praktika. Minu väike peake ei võta neid kõiki üldse korraga vastu, nii et muret ei ole veel tekkinud.

Tööl niipalju uudist, et õige rühmaülem tuli Brüsselist tagasi. Ma käisin täna korra töölt läbi ja juba nägin, et igav meil edaspidi küll olema ei hakka. Ülemusel on hoog sees ja pea mõtteid täis.

Olen avastanud endale uue spordiala, millest enne midagi ei teadnud. Squash. Täiesti hull, kuidas see seinatennis keti maha tõmbab. Väga kiire mäng, kus tuleb ruttu reageerida ja kombineerida. Kõige mõnusam on see, et pallile pole vaja järgi joosta - igas küljes on seinad ees :) Igatahes mulle see mäng meeldib ja tund aega annab paraja koormuse, et end vormis hoida.

Veel olen pooleli ühe raamatuga - "Bourne'i ülemvõim". Järg "Bourne'i identiteedile". Viimasel ajal ei taha kuidagi edeneda see raamat, seitsesada lehte on veel jäänud. Aga eks ma pean siis tööle kaasa võtma selle raamatu, siis peaks kiirelt läbi saama.

Teine põhjus, miks mul lugemiseks enam aega ei ole (esimene põhjus on squash), on kitarr, mille kallis Anni mulle sünnipäevaks kinkis. Eks ma olin neid juba enne poes vaadanud, aga nagu Anni ütles, poleks ma ise seda niipea veel ostnud. Nüüd ma harjutan, nii et sõrmed krampis ja valusad. Ära ei ole tüüdanud ja mõni asi juba nagu tuleks välja ka kui ühe kõrvaga kuulata:) Igatahes väga lahe on. Aitäh, Anni, veel tagantjärelegi!

Nüüd vist sai üsna ammendav ülevaade minu vahepealsetest tegemistest. Ma püüan ikka need mõned minutid leida ja siia midagi kirjutada. Miks ma muidu selle blogi üldse tegin?!

4 kellegi teise oma:

Mirjam ütles ...

aa!
ikka elus veel:)
super

mariann ütles ...

Ehee... mulle meeldivad inimesed, kes oskavad kitarri mängida... ma ei meeldi iseenale, sest kitarr vedeleb maal ja keegi ei mängi... oh seda laiskuseussi küllll... aga paari kuu pärast siis tuleks ühika-kontserdile ;)

Mirjam ütles ...

me võiks siis varsti mingi trio-laadse asja kokku panna:)
minu kitarr on ka jälle tagasi ja ootab mängimist...

taskurebane ütles ...

kuidas siis kitarr piniseb? Loodan et soovitasin sulle head pilli :) Ja kui siia eksid siis võta armuke ka kaasa (kitarr siis), sest siis mängime koos mõnd lugu. (Näiteks "Summer wine?)