CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

neljapäev, 2. august 2007

Midagigi

Jälle pole peaaegu kuu aega midagi kirjutanud. Ma olen vist ikka võimatult laisk.

Vahepeal käisime Soomes, Anni kasuisal külas. Kolm päeva olime Hankos ja Lappohjas. Väga tore oli, kuigi ilmad ei olnud meie vastu eriti lahked.

Puhkus on muidugi juba ammu läbi, töö käib täie hooga, ilma mingisuguse vileta. Kummaline, et siis kui puhkus oli, polnudki nagu midagi teha, aga nüüd kui tööl tagasi, tahaks kohe eriti hea meelega puhata. Kummaline on see mõistus mu peas.

Ehk siis...kui midagi põnevat toimub, siis ma luban, et üritan selle ka kirja panna siia. Seniks nautige täiesti tavalist Eestimaa suve.

5 kellegi teise oma:

Mirjam ütles ...

käin ja ootan kannatlikult, millal siia ometi midagi uut tekib. huhh, viimaks ometi:)
arhiiv juba algusest lõpuni pähe õpitud...

taskurebane ütles ...

njah, ma ka iga päev piilun, aga ei midagi, ja täna olin lausa üllatunud, et näe, lastigi arvuti kallale

Anonüümne ütles ...

Ehee... ja minagi ühinen eelkõnelejatega ;)

M.T ütles ...

ja nooo nii ka mina :D

Anonüümne ütles ...

:)
ega ma ka siis teistest kehvem saa olla.
vahepeal polnd aega kuhugi piiluda, aga nüüd käin järjepidevalt kõik blogid läbi ja uurin kuidas elukesed veerevad:p