CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

neljapäev, 30. august 2007

Sügis

Kui käia poes ringi niisama, siis leiab kümnete tuhandete eest asju mida tahaks osta. Aga kui otsida üht kindlat asja, aknateipi näiteks, ei ole võimalik seda muu kola seest üles leida. Ma arvan, et see on mingi poepidajate filosoofia - otsi, otsi üht asja, siis näed vahepeal hoopis muid asju, unustad lõpuks mida sa otsid ja ostad hoopis muud stuffi. Milline kena loogika!

Aga jah, ilmad juba väga hullud, tuul puhub ühika akna vahelt sisse, nagu lahtisest laudauksest. Ok, toas on siiski veel enam-vähem, aga naabrimutt, kelle eesmärk on vist siit ilmast kopsupõletikuga lahkuda, hoiab köögi akent pärani lahti, endal kaks kampsunit seljas ja teetass käes. Ja mis värsket õhku saab Pärnu mnt. poolt tulla?!
See lugu tuletab mulle meelde üht vene maalikunstnikku (või oli ta kirjanik?), kes kuulis, et värske õhk on tervisele kasulik ja sundis seepeale tervet perekonda rõdul magama, seda ka talvel. Arvake ära millesse see mees suri?

Igatahes praegu on varbad hüpotermia piiril, aga tuju on ikka hea. Sellele aitab kaasa selline bänd nagu Velvet Revolver. Mõnus rock. Kuulake, kes viitsib.

Over and out.

1 kellegi teise oma:

taskurebane ütles ...

Sügis käes jah. Tõmbas mu nii läbi, et ma visklen palaviku käes. Aga nii kange olen küll, et käin tööl edasi. ja millal ma viimati haige olin? Äkki märtsi lõpus vist! Suured tänud minu kirurgile, kes mind suurest vaevast päästis!