CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

laupäev, 21. aprill 2007

Õllekorgimiljonär


Jälle Vändras vahelduseks. See Tallinn võib ikka kohutavalt tüütu olla vahel. Tegelt võib ka Vändras vahel tüütu olla, (eriti teatud tegelased, keda ei saa kuidagi vältida) aga miskipärast ei tule need miinused linnas meelde.

Igatahes eile oli jälle tore istumine - teenisin pokkeriga terve kuhja õllekorke ja panin Arendi arvama, et ma olen hirmus pokkerikunn :) Ta ise muidugi üritas ka kõvasti, aga pingutas veits üle, nagu alati kui ta ennast ruuporiks joob. Ja siis tegi Esko ühe liigutusega kõigil taskud korkidest niimoodi tühjaks, et hea et taskud alles jäid. Vaat kuidas tuleb madalat profiili hoida.

Õhtu lõpp kulges rutiinselt - Jaani minek ja mina koos Anniga koju. Sõprade kiituseks peab ütlema, et seekord olime kaasaminekule hirmsast väsimusest hoolimata väga lähedal. Aga pidurdasime siiski. Natuke jama on küll niimoodi, aga seekord olin tõesti väga väsinud. Teised korrad pole lihtsalt viitsimist või tuju olnud. Järgmine kord kindlasti - ma andsin oma sõna.

Täna valmistume siis suuremaks ürituseks - grill ja livebänd ja saun ja viin ja paljad naised:) Nüüd ma natuke muidugi luiskasin...aga võibolla rääkisin tõtt...võta nüüd kinni, kumb on.

2 kellegi teise oma:

taskurebane ütles ...

grill -oli
livebänd -oli
viin - oli
naised - olid
Puhas tõde ju!

Urmas ütles ...

Ega ma ei väitnudki vastupidist:D