CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

neljapäev, 5. aprill 2007

Tööl


Nii, kell on 06:39. Istun tööl ja teen näo nagu õpiksin prantsuse keelt. Kuigi olen siin olnud juba 22 tundi ja öösel neljast saadik üleval, ei tunne end (veel) väsinuna, aga õppida sellegipoolest ei viitsi. Je voudrais aller chez moi.
Kahe tunni pärast lähen kooli. Jällegi eesti kirjandus. Mul pole õrna aimugi, kas midagi pidi lugema ka või mitte, aga parem on ikka kohale minna. Kuigi parema meelega läheks hoopis koju, sest tegelikult magaks küll natuke kui nüüd järele mõelda.
Enne vaatasin netist sellist toredat multikat nagu "Salad-fingers". Kes tahab, võib vaadata, aga ma hoiatan, et tegu on tõsiselt creepy värgiga. Kes tahab täit naudingut, kustutagu toas tuled, pangu arvuti heli valjuks ja vaadaku neid öösel üksi. Ja ma tahan näha, kes ütleb, et need multikad ei võtnud seest imelikuks. (http://www.fat-pie.com/salad.htm) fat-pie.com-is on veel igasugu ülisürri kraami. Uurige, kellel on palju vaba aega.
Nüüd ma õpin veel natuke baretipoiste keelt...või äärmisel juhul vaatan mõnda multikat. Eks see paistab.

2 kellegi teise oma:

Mirjam ütles ...

Ja Ummi oli eile telekas! TV3 seitsmestes uudistes... ;)

Urmas ütles ...

:D kogemata