CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

kolmapäev, 23. mai 2007

Kolmapäev

No nii. Nüüd siis sess käib ja silmad on mul jälle punased nagu särjel. Eile läksin 24h vahetusse tööle ja hommikul eksamile. Öösel muidugi õppisin ka. Oma lolluse tõttu jäin eksamile hiljaks ka veel, aga õnneks polnud sellest suuremat lugu, hea oligi, et ei jäänud aega kordama hakata ja endas sellega segadust tekitada. Kirjutasin vastused ära, ringutasin ja viisin töö ära. Tulemuseks B. Olen igati rahul.

Hea plaan minna koju magama luhtus juba eos, sest pidin minema Tallinna maleva staapi pabereid viima - puhkuse avaldust ning avalduse tühistamise avaldust. Õnneks läks seal kiiresti ja järgmine sihtpunkt oli Madara juuksur Kristiine juures. Esimest korda käisin Tallinnas juuksuris. Enne olin muidugi välja peilinud koha, kus ma ei peaks poolt palka juuste kitkumise eest välja käima. Sealne neiu sai minu kiharatega hakkama kuskil seitsme minutiga ja sai viiekümne kulli võrra rikkamaks. Niisiis läks ka seal oodatust kiiremini ja varsti olin kodus. Keerasin kohe mõnuga teki alla ja magasin mitu head tundi.

Nüüd on mul töölt kuus vaba päeva järjest ja järgmine eksam alles järgmisel neljapäeval. Saan korralikult aja maha võtta ja paar päeva puhata. Vändras loomulikult, mitte Tallinnas. Rahus ja vaikuses ja sõpradega hullates. Homsest hommikust, mil ma kavatsen ärgata siis kui viimanegi uni on ära magatud, tunnen ma juba ette mõnu.

Ja suvi on juba väääga lähedal...

2 kellegi teise oma:

taskurebane ütles ...

Ma juba ootasingi kannatamatult sinu uut postitust!
Et siis reedel möllame? Mul juba tekiilapudelid keerlevad silme ees! :)
Muidu kogu aeg ainult õlu ja õlu... :)

Mirjam ütles ...

hea on teada, et sul töö ja kooliga ikka kõik hästi on...
tubli oled:)