CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

neljapäev, 10. mai 2007

Väikesed ja suured lahingud

Milline kummaline kevad see küll on... Ükskõik, kuhu vaatad, igal pool kisuvad asjad pingeliseks. Kui siit postituse kõrvalt linkida, paistab üks sõda, tööl käib lahing tibladega ning kodus võitlen koolitööde ja unisusega. Ei tea kas Jupiter on mingis seisus või on jälle magnettormid, aga imelikult terav õhkkond on sel kevadel.

Selle, et ma viimastel päevadel nii harva olen saanud kirjutada, võib panna puhtalt Suure Kodumaa poegade ja tütarde arvele. Terve nädal on möödunud tööl. Õnneks ei ole siiani midagi juhtunud, mistõttu näib kogu see trall natuke mõttetuna, aga võibolla pole midagi juhtunud just seetõttu, et me oleme hästi hakkama saanud. Seda ei tea. Igatahes nüüd saab ehk rahulikumalt hingata...umbes kuni eksamite alguseni.

See senester on eksameid vähem kui muidu, nii umbes viis, aga see-eest tahavad nad natuke rohkem pühendumist. Siiani olen ilusasti joonel püsinud, loodetavasti läheb ka edasi samamoodi. Kuigi vahepeal tundub küll, et ma ei saa hakkama, aga siis tuletan ma meelde üht lauset, mida ütles üks mitte väga kuulus mees: "Asjadel on kalduvus korda minna."

Ja suvi...sellest loodan ma palju, nagu igal aastal. Jaaa....suvi....mmmm....

3 kellegi teise oma:

taskurebane ütles ...

Jaa...suvi :)
Plaane on kole palju suveks või mis?
Oht pankrotti minna! :)

Anonüümne ütles ...

Siinkohal peaks teistele teada andmiseks märkima, et see mitte väga kuulus mees, kes ütles, et asjadel on kalduvus korda minna, on Urmas isiklikult ;)

taskurebane ütles ...

Mina olen sellest teadlik, ta ütles isegi mulle seda, kui ma raskustesse sattusin:)