CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

kolmapäev, 2. aprill 2008

Päris sissekanne

Blogi on hea asi vähemalt ühel põhjusel - siia saab põgeneda mitmete asjade eest. näiteks praegu peaksin ma tegema Prantsusmaa ja Hollandi keelepoliitilist analüüsi. See aga ei taha mul kuidagi edeneda, sest pole häid matejale ja ma pean selle kirjatüki pastakast välja raputama. Siiani ei ole ka raputades midagi tulnud.

Nüüd kirjutan ma hoopis seda siisekannet - klahvid klõbisevad ja Anni mõtleb, et ma teen hullu hooga analüüsi. Heh.

Tegelt ma muidugi peaksin seda analüüsi ka tegema, aga kui 11 lehte on valmis ja vaja veel saada kokku umbes kaks lehte, siis ei ole erilist motivatsiooni - mitte et seda 0 lehekülje juures eriti oleks olnud.

Jätke meelde - kui sissekandeid tuleb nõnda tihedalt, siis on mul mingi oluline kooliasi vaja ära teha.

Nüüd millsetki muust.
On Maarjamaal käinud Jackson ja on White Stripes ja Metallica ja muud maailma vägevaimad, aga nii rasket staari nagu Päris Hilton, pole veel siinmail nähtud. Tänud muidugi Elu24 paparatsodele, kes suutsid läbi häguse Forumi hotelliakna pildistada kedagi megatibile sarnanevat päikeseprillides ja nokamütsis raamatut lugemas. Ja aplaus Elu24 püstolreporteritele, kes ilmselt otse trammis vorpisid fotodele ka loo juurde. Nüüd oleme kolletumiselt muule maailmale järele jõudnud. Õnnitlen kõiki.

Üks huvitav fakt veel. Elises OP-is põhjendas Forum Hoteli arhitekt fuajee mõlemat pidi läbi paistvaid aknaid sellega, et ta tahtis tuua ehitise linnaelanikele lähemale - inimesed näevad seest välja ja väljast sisse. Ja juba täna läkski sisse nägemist vaja. Kui ettenägelik arhitektist, kelle nimi mul meelde ei tule.

0 kellegi teise oma: