CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

pühapäev, 4. november 2012

44. nädal


Estonian Airi madallend

33 000 euro suuruse kuupalgaga EA juht Tero Taskila sai sule sappa koos 90 000 eurose kompensatsiooniga. Numbrid on suured, EA kahjum oli veel suurem – 20 000 000 eurtsi. Parts ütles, et poolega sellest oleks ta veel leppinud. Ma olen üsna nõus nendega, kes ütlevad, et Taskila ette asetati võimatu missioon. Viia nii lühikese ajaga kasumisse pisike Euroopa nurgamaa lennufirma, on väga raske ülesanne. Uueks bossiks on nüüd Palmér, kelle senist karjääri googeldades selgub, et tegu võiks olla ka profesionaalse pankrotimeistriga. Pankroti võimalusse ma ei usu, riik ei saa seda endale lubada, aga nii liinide kui ka töötajate kärbetest on juba räägitud. Tõsine asi.



Eetikakoodeks põrkus teflonerakonnalt

Kaja Kallas, kes kindlasti siiras usus midagi ära teha, hakkas tegelema riigikogu eetikakoodeksi loomisega, sai heleda laksu omaenda erakonnakaaslastelt. ERITI küüniliselt kõlavad Jürgen Ligi sõnad Kolmeraudses (kui kohe ei mängi, taguge F5): “Kaja on professionaalne poliitik. Ta on teistsugust sorti inimene. Ta kuulub ikkagi erakonna tuumikusse, aga tõsi, ta on erakordselt noor ja eks ta lihtsustab. Ta on see Facebooki-põlvkond, kes ei taju, et probleeme… mina hästi ei mõista põlvkonda, kes vahetult asjasse puutuvate inimeste asemel suhtleb maailmaga, ta riputab üles asju, mis tegelikult ei olegi ammutatud mitte niivõrd elust enesest, vaid sellestsamast atmosfäärist, mis /---/ Aga väike probleem on, kui me ikkagi seda loeme lehest. Eks ma ka olen käinud koosolekul ja vaadanud, kuidas noored debattidel osalevad, siis tema kaunid suured silmad on tavaliselt tema kinnise suu kohal. Ma tean, et tal mõtteid kindlasti oleks ja ma internetis või listides neid aeg-ajalt loen, või leian. Hilinemisega, mitte väga tihedalt, mitte väga kategooriliselt, pigem küsimuste vormis. Eks mina olen sellise vana isase, või kuidas peaks ütlema, jõhkra veterani rollis, kes sekkub listides.“ Ma hetkel ise ka ei usu, et saan poliitiku selliseid sõnu kirja panna siia.

PS. Kas ka teile tundub seda lugedes, et algul sirgjooneline Kallas hakkab juba sobivasse vormi painduma?



Täieneb hiljem...

2 kellegi teise oma:

kuuno ütles ...

Igasugustele blogipostitustele viitamisel soovitaksin sellest postitusest "PrintScreen" teha ja siis pildile viidata.

Muidu võid avastada ühel hetkel, et originaalallikad on ka vahepeal sobivasse vormi paindunud.

Urmas ütles ...

Hea tähelepanek. Täpselt nagu tuleb teha printscreenid ka online-artiklitest, sest need kipuvad ka küberruumi avarustes siit-sealt muutuma.